שאלות נפוצות

האם אני אהיה מעורב בתהליך השיפוץ?

כן, עד כמה שתרצה להיות מעורב, אנו עובדים בשיטת עבודה ייחודית המאפשרת לך להיות מעורב בכל שלבי השיפוץ, דבר שיקל עליך מאוד ויעניק לך ביטחון בכל תהליך השיפוץ.

מתי עובדים אצלי בדירה?

העבודה בימים א-ה בין השעות 7:00 – 16:00, ולעיתים ממשיכים עד 19:00 בהתאם לסוג העבודה.

האם אתם עובדים גם בשישי?

אנו עובדים באופן אינטנסיבי בכל ימות השבוע, לכן ימי מנוחה הינם בימים שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ומועדים.

האם נוכל לגור בבית
בזמן השיפוץ?

במידה ואין לכם ברירה ותחליטו לגור בבית, אנחנו נדאג לאפשר נוחות מקסימאלית בזמן השיפוץ, חשוב לדעת, במהלך השיפוץ יש רעשים של פירוקים וכלי העבודה.

האם השיפוץ יסתיים בזמן שקבענו?

כן, הצלחת כל שיפוץ בנויה מניהול יעיל וצוות עבודה מיומן ומקצועי, משך זמן השיפוץ משתנה בהתאם למורכבות השיפוץ, אנו יודעים לעמוד את זמני השיפוץ מראש ואפילו מסיימים לרוב לפני הזמן שקבענו, רק במקרים בהם ספק חיצוני מצד הלקוח מתעכב באספקת מוצר או שירות שהוזמן, יכול הדבר לדחות את מועד סיום העבודה.

מי יעבוד אצלי בדירה?

רק אנשים טובים :), כל בעל מקצוע שגייסנו נבדק, הוכשר, ואושר על ידינו, כל איש צוות יודע את תפקידו ומחויב לכללי האתיקה שלנו עם עמידה בסטנדרטים גבוהים מאוד. 
גייסנו בעלי מקצוע מנוסים מהשורה הראשונה, ששואפים גבוהה ומתפתחים יחד עם המותג.

מה עליי להכין בדירה
לפני התחלת השיפוץ?

במידה ואזור השיפוץ מלא בחפצים וריהוט, עליכם לארגן את כל הפריטים הקטנים בתוך קרטונים על מנת שנוכל להזיזם. פריטים גדולים כמו ריהוט, אנחנו נדאג להזיזם ולכסותם בהתאם לצורך, כך נחסוך זמן מיותר.
כמו כן, במהלך השיפוץ יתכן כי יגיעו לדירה בעלי מקצוע מטעם הלקוח שאינם נבדקו ואושרו על ידינו, לכן אנו ממליצים לפני מועד התחלת העבודה לפנות או לנעול דברים יקרי ערך כגון: כספים, תכשיטים, עתיקות, נשק וכיוצ"ב.

האם יהיה אבק בזמן השיפוץ?

כן, למרות שאנחנו מכסים ריהוט ותמיד מנסים למזער את האבק, חשוב להבין שאבק מטבעו  חייב להתפזר לאוויר העולם מהחלונות והפתחים, בדרך האבק נתפס בפנים הבית, לכן מומלץ לאכסן את הדברים הקטנים בתוך קרטונים סגורים כך שלאחר השיפוץ יהיה קל יותר להחזיר למקום במינימום ניקיון.

איך אפשר לשלם?

ניתן לשלם במזומן, צ'ק מזומן, העברה בנקאית או כרטיס אשראי בתשלום 1 או בקרדיט.

כמה מקדמה משלמים
לשריין לי תאריך לשיפוץ?

בעת ההזמנה ושריון התאריך להתארגנות משלמים 10% מסך סכום הזמנת העבודה והיתרה לאחר סיום כל שלב לפי התקדמות כמפורט בטופס ההזמנה בהתאם לסוג והיקף העבודה.

האם ניתן לבטל את ההזמנה
לאחר שנחתמה ושולמה מקדמה?

כן !!! אנו בטוחים שנעניק לך שירות מעולה אך לא נכריח אותך לקבל מאתנו את השירות, אנו מעוניינים לעבוד רק מתוך רצון הדדי ביננו ולעזור לכמה שיותר אנשים להתחיל ולסיים שיפוץ בהנאה וסיפוק מהתהליך והתוצאה

האם אשלם דמי ביטול?

כמו שאנו מחויבים אלייך בהתארגנות ושריון הצוות לתאריכים שקבענו מראש לעבודה כך אנו מאמינים שאתה מחויב אלינו, לכן חלילה במקרה ביטול ההזמנה פחות מ: 14 ימים לפני תחילתה יבוצע חיוב של 10% מסך העסקה ומעל 15 ימים לפני תחילתה יבוצע חיוב של 5% מסך העסקה או 1,000 ₪ (הנמוך מביניהם).

האם יהיו תוספות לעבודה?

התוספות לרוב נובעות מכך שהלקוח רוצה להרחיב את העבודה או לעיתים במידה ונגלה דבר נסתר המחייב תיקון או חידוש ועל כך נדווח לכם מיד

איך יתומחרו תוספות העבודה?

המחירים הוגנים ומחושבים בהנחה מ'מחירון דקל שינויי דיירים'.

האם עליי לשלם את התוספות במיידי?

לא, התוספות ישולמו רק לאחר שיבוצעו בפועל ובסיום כל שלב.

האם אפשר לסגור עבודה
ישירות עם מישהו מצוות העובדים?

לא, 'מנהל הפרויקט' הוא היחידי שרואה את התמונה המלאה לכל השיפוץ, אין לנו שליטה על עבודה שבוצעה ללא ידיעתנו, לכן כל עבודה שהופחתה או התווספה תיסגר רק עם מנהל הפרויקט.

האם תסכימו לבצע כל
תוספת עבודה שאבקש?

תמיד נעמוד לשירותך, אך נסרב לטובת שנינו, לבצע תוספת עבודה רק אם קיים חשש בטיחותי או חוקי לכך.

מה כולל מחיר עבודת השיפוץ?

המחיר כולל את כל אספקת ה'חומר השחור', כלומר כל הנסתר מהעין, כגון: תשתיות נסתרות, צנרות, דבקים, טיט, מלט, איטומים.

באילו חומרים אתם משתמשים?

אנו משתמשים כבר המון שנים בבטיחות ומקצועיות, בחומרים ואביזרים תקניים בלבד המחזיקים לשנים רבות, כל מוצר חדש עם תקן שנכנס לשוק, נבדק קודם על ידנו לפני שמיושם בשטח ועדיין, בכל שלב ושלב מבוצע בקרת איכות קפדנית בשטח למניעת ליקויים עתידיים.

מה קורה עם כל הפסולת של השיפוץ?

כל פסולת השיפוץ מפונה ע"י עגלות פינוי או מכולות לאתר מורשה.

מה עליי לרכוש בנוסף לעלות השיפוץ?

עליך לרכוש את כל אספקת ה'חומר הלבן', כלומר כל הנראה לעין, כגון קרמיקה וכלים סניטריים, אביזרים וכו', מנהל הפרויקט יפיק לך רשימה מסודרת בכל שלבי השיפוץ בהתאם לצורך.

האם השכנים יכעסו עליי
בגלל הלכלוך מהשיפוץ?

הסר דאגה מלבך, מעבר לכך שאנו משתמשים בקרטונים וניילונים לעיטוף (גם במעלית) 
אנו מנקים בסיום כל יום עבודה את השביל המוביל לדירה, כך שבכל עניין עם השכנים השאר זאת לטיפולינו, אנו נדאג שהם יהיו מרוצים וירצו גם לשפץ אתנו בעתיד 🙂

אם שכן פנה אליך כעוס, לא להתווכח איתו, אפשר להסביר בסבר פנים יפות שרעש הפירוקים זמני ומבוצע בשעות המקובלות, חשוב לשמור על יחסי שכנות טובה, במידה והשכן לא קל, אל תתעמתו איתו, תשאירו לנו לטפל לכם בעניין הזה בדרכים היצירתיות שלנו 🙂

מתי יסופק החומר הלבן לאתר?

אם הוזמן דרכנו אנחנו נדאג ללוגיסטיקה, במידה והוזמן דרכך נבקש שהספק יתאם מול מנהל הפרויקט כך שישתלב בהתאם להתנהלות צוותי העבודה בשטח וייפרק ע"י המוביל כ'הובלת מדרכה' בצמוד לכניסה לבניין ככל שניתן.

האם עליי להיות נוכח
בעת קבלת החומר הלבן?

כמובן, בסיום פריקת הסחורה תוודא ותחתום על תעודת המשלוח או אישור קבלת הסחורה בכמותה, שלמותה ותקינותה וכך תמנע אי הבנות בהמשך.

האם יש הבדל בין הזמנה
מקורית להמשך הזמנה?

כן, בהזמנת קרמיקה, מטבחים, נגרות, מקלחונים, דלתות, יתכנו שינויים במידות ובגוונים כמקובל בענף, גם כהמשך להזמנה מקורית, דבר התלוי בסדרות ייצור שונות ועלול להשתנות מעת לעת.

האם אפשר לשלם לכם ישירות
את ההובלות וההתקנות?

לא, כמקובל בענף, הובלה והתקנה של מקלחונים/ארונות אמבטיה/ דלתות ישולם ע"י הלקוח ישירות למתקין החברה לקבלת האחריות.

האם להתקין סף רצפה
בתחתית מקלחון הזכוכית?

כן, נדרשת התקנת סף בנוסף לשיפועי הרצפה.

מהיכן אני רוכש ריצוף וחיפוי?

רוב הלקוחות בוחרים באספקה מטעמנו, כך שהתיאומים לשלמות והתאמת האריחים היא באחריותנו, אם תחליט בספק מטעמך, רק תוודא במעמד קבלת הסחורה שהאריחים שהזמנת איכותיים ושסופקו בשלמותם והתאמתם.

כמה ריצוף וחיפוי עליי להזמין?

כתב הכמויות יינתן לך ע"י מנהל הפרויקט בהתאם לשטח העבודה ובלאי גודל האריחים, מומלץ להזמין ולשמור אריחים רזרבי מאותה הזמנה מקורית, בהתאם לגודל, במקרה של טיפול בתקלה עתידית.

באיזה מרווחים ומילוי
מבוצעת עבודת האריחים?

העבודה מבוצעת במרווחים של 3 מ"מ ומעלה ומיושמת ברובה אקרילית.

כמה זמן אחריות יש
על העבודה?

אחריות מלאה על העבודה בין 12-24 חודשים כמפורט בחשבונית גמר חשבון, החל מיום סיום העבודה בפועל.

באילו מקרים האחריות בטלה?

אחריות בטלה רק במקרים הבאים: א– שימוש ותחזוקה שאינם לפי הוראות יצרן. 
ב– זדון או רשלנות המשתמש. ג– קלקול עקב כוח עליון, לרבות שריפה, פגיעת ברק, רעידת אדמה, כניסת כוח זר. ד– התיקון תוקן או בוצע בו ניסיון לתיקון ע"י אדם שלא הוסמך ע"י 'מוטי סנטר'.

מה קורה אם אזדקק לכם
גם לאחר תקופת האחריות?

מניסיוננו, אנו יודעים איפה נקודות התורפה בכל שיפוץ, לכן אנו מבצעים בקרת איכות קפדנית בזמן השיפוץ ומוודאים שליקויים עתידיים לא יהיו.
אנחנו רוצים שבעתיד תזמין אותנו לדירות נוספות לבצע את השיפוץ, אנחנו רוצים אותך כשגריר שלנו לתמיד, שתמליץ ותפנה אלינו לקוחות חדשים.
לכן בכל שאלה או התייעצות תמיד תוכל לפנות למנהל הפרויקט, אנו תמיד נשמח לעזור, וכל מקרה יקבל מענה לגופו של עניין. 
(לדוגמא: לקוח שהחלידו לו ברגי מושב האסלה אחרי 3 שנים מסיום השיפוץ, למרות שנראה היה שהשתמשו בחומרים חומצתיים לניקוי המושב, הזמנו לו חדש ללא חיוב והסברנו לו איך להימנע מכך שוב בעתיד. 
דוגמא נוספת: לקוח שהזמין לאחר שנה מסיום השיפוץ פרגולה לגג ולעובד מטעמו נפל פטיש 2 ק"ג מגובה 3 מטר וסדק אריח 60X60 ס"מ, קבענו איתו זמן והגענו לשלוף את האריח השבור ולהתקין מהרזרבי בעלות סמלית)

האם אני אהיה מרוצה
​​​​​​​מהשיפוץ?

אתה השותף שלנו להצלחה והשיפוץ שלך הוא מקור הגאווה שלנו, אנו מאמינים שאיש המכירות הכי טוב שלנו הוא אתה לכן אנו נדאג שתצא מרוצה.

האם יתפתחו ביננו חילוקי
דעות במהלך העבודה?

אנחנו עובדים "עם הלקוח" ולא "על הלקוח", המדיניות שלנו קובעת שכאשר יש מקום לספק, אין ספק = הלקוח צודק !

שאלה לסיום, למה אתם
עושים מה שאתם עושים?

אנו רוצים להוביל שינוי תפיסתי ביחסי האמון, תודעת השירות ורמת הביצוע בתחום השיפוצים, לשלב בין שני עולמות ה-אומנות והנפש: בכך שנביע את האסתטיקה הביצועית שלנו בשיפוצים ובמקביל נתרום לקהילה בביצוע עבודות נגישות לבעלי מוגבלות. 

Coi בניית אתרים
דף הבית
לקטלוג מוצרים